Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

„Kto oszczędza, tego stać na niezależność”

„Kto oszczędza, tego stać na niezależność” - kampania oszczędności ING

„Kto oszczędza, tego stać na niezależność” – od 16 lipca ING Bank Śląski powraca z komunikacją promującą oszczędzanie . W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 2% na koncie oszczędnościowym.
 
- Od kilku ostatnich lat sytuacja finansowa Polaków ulega pozytywnej zmianie. Według najnowszego, międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”[1] jakiekolwiek oszczędności posiada już 68% Polaków. Co ciekawe, to większy odsetek niż w badaniu deklarują Niemcy. Jednak  wysokość oszczędności nadal budzi nasze zastrzeżenia - tylko co czwarty oszczędzający Polak czuje się komfortowo z poziomem odłożonych pieniędzy – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim. Aby zachęcić Polaków do powiększania kapitału w ING pokazujemy, że oprócz racjonalnych korzyści, oszczędności mają również wymiar psychologiczny - dają poczucie pewności i niezależności. To prawda, która nie straciła na aktualności, dlatego zdecydowaliśmy powtórzyć komunikację za którą otrzymaliśmy srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards - dodaje Barbara Pasterczyk.
 
W ramach kampanii bank proponuje ofertę oszczędnościową na 2%. Promocja „Bonus na start” skierowana jest do nowych klientów otwierających pierwsze konto oszczędnościowe w banku. Dla tych, którzy już oszczędzają w ING, bank proponuje „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, w którym również można oszczędzać na 2%[2] przez 4 miesiące. Wystarczy założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe PLN do 07.09.2017 r. i wpłacać nowe środki. Poza korzystnym oprocentowaniem – liczonym już od pierwszej złotówki - ofertę wyróżnia brak opłaty za otwarcie i prowadzenie konta, możliwość wpłat i wypłat bez utraty odsetek oraz bezpłatne przelewy między kontem oszczędnościowym a kontem osobistym w banku. 
 
Tytuł kampanii: „Kto oszczędza, tego stać na niezależność”
 
Czas trwania kampanii: od 16.07.2017 r.
 
Narzędzia:
 
  • spot TV w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
  • Internet: serwis kampanii, kampania na największych portalach, na mobile i w social media
  • wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.
 
Kreacja ATL: Brain
 
Media: Mullen Lowe Media Hub
 
Kreacje internetowe: Golden Submarine
 

 

Spot dostępny jest na serwisie YouTube.